Jak spędziłem wakacje po niemiecku w czasie perfekt

Pobierz

Z niemeckiego nie jestem zabardzo dobry, więć bardzo prosze o pomoc w przetłumaczeniu tych paru zdań :) Z góry dziękuje za POMOC !. Wakacje spędziłam w domu.. bab.la nie jest odpowiedzialne za ich brzmienie.. Dlaczego?. Co jest takiego szczególnego w Perfekt?. W czasie przeszlym perfekt np. na poczatku wakacji bylam w domu.. ja dodatkowo zbierałem muszle, budowałem zamki z piasku i grałem z tatą w piłkę plażową.. O autorce: język niemiecki jest obecny w moim życiu od ponad 20 lat.. Kupiłem wycieczkę dwa tygodnie temu.. Potem poszłam do szkoły.. Dotychczasowe odpowiedzi napisane sa w czasie Imperfekt, czyli przeszly niedokonany (ich machte) Nie mam ochoty wymyslac nowych zdan, dlatego wykorzystalam te moich poprzednikow.. Najlepiej przetłumaczenie tego : W te wakacje byłam z rodziną nad morzem w miejscowości Dziwnów.. Ponadto podstawowe formy, które tworzą ten czas przeszły, używane są również w innych konstrukcjach gramatycznych.W tym czasie dużo pływaliśmy w morzu.. Pozniej pomagam w przygotowaniu kolacji, sciele lozko i zmywam naczynia.. spedzalam czas z przyjaciolmi W lipcu bylam nad morzem.. Spójrz:Czas przeszły Perfekt to forma czasu przeszłego, która jest najczęściej używana w języku niemieckim.. Moja mama kupowała wiele pamiątek.. O autorce: język niemiecki jest obecny w moim życiu od ponad 20 lat.. 1 Co dziennie chodziłem po molo Jeden Tag bin ich auf die Mole gegangen..

Jak spędziłem wakacje po rosyjsku.

Cos w tym stylu ;) z gory dziekuje ;*Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i słownictwo .. Nudziłam się przez całe wakacje.. w sierpniu pojechalam do rodziny.. Polish Jako młody chłopiec w każde wakacje byłem w parku narodowym.I czasem czuję, że naprawdę nie mogę spędzać miło czasu dopóki nie przyjdą wakacje, jak wtedy, .. PILNE!. poza tym leżeliśmy godzinami na plaży i opalaliśmy się.. Podczas naszych wakacji przeżyłem niesamowite rzeczy.. Żeby zrobić zdanie w Perfekt, potrzebujesz dwóch czasowników.. Gestern habe ich einen ganz normalen Tag gehabt.A teraz czas na przykładowy opis wakacji po niemiecku.. Bierz ile możesz, najlepiej całymi garściami.. O przeszłości w języku niemieckim możesz również mówić w czasie Präteritum, ale to właśnie Perfekt jest używany częściej.. Nocowaliśmy w przyczepi campingowej.. Wejdź i dodaj zadane wypracowanie, projekt, prezentację.. Ich habe meine Sommerferien zu Hause verbracht.Opisz w 10-15 zdaniach po niemiecku swoje wakacje .. Bierz ile możesz, najlepiej całymi garściami.. Upragnione wakacje spędziłem w domu.Napisz jak spędziłeś wakacje po niemiecku i po polsku tłumaczenie.. Wieczory spędzaliśmy zazwyczaj w hotelu.Naprawdę nie warto przepisywać tego "na żywca", lepiej pomyśleć chwilę i napisać coś swojego..

Już widzimy, że drugie zdanie będzie w czasie Perfekt.

Na obiad najchetniej jem zupe pomidorowa, a na drugie danie ziemniaki, mieso i salatke.. W szkole dużo się uczyłam, liczyłam, prace ręczne, śpiewałam, ćwiczyłam, pisałam.. Szczególnie w języku mówionym.. Czas Perfekt używany jest gdy mówimy o czynnościach zakończonych w przeszłości, których skutki są obecne w momencie mówienia.. Dużo spacerowaliśmy wieczorami, a rano chodziliśmy na plażę.. 77% Formy czasowników .wakacje czas Perfekt Moje wakacje spędziłam nad morzem,dokładnie 20 km od Kołobrzegu w Byszewie u mojej kochanej babci i wujka.Właśnie tam poznałam super kolegów i się zakochałam.Na początku było trochę nudno bo ciągle jeździliśmy po rodzinie której dawno nie widziałyśmy.Ale gdy rodzice wyjechali z moimi młodszymi siostrami a ja zostałam z starszą siostrą było wspaniale .Napisz 10 zdań po niemiecku o swoich wakacjach w czasie przeszłym.. Tu dodasz ZA DARMO zadanie!. Zdania mają być pojedyncze, proste.Napisze ktos około 7 zdań o wakacjach po niemiecku ?. Było to dla mnie naprawdę niecodzienne przeżycie.Znajdziesz tutaj wypracowania po niemiecku, podstawowe zagadnienia gramatyczne, wskazówki dotyczące efektywnej nauki języka obcego.. Mam do napisania pare zdań po niemiecku jak spędziłem swoje wakacje i to jeszcze w czasie przeszłym Perfekt..

W między czasie .Napisz po niemiecku w czasie przeszłym perfekt.

Będę je mile wspominał.. wakacje w czasie Perfekt.. Ponieważ niektóre czasowniki brzmią bardziej naturalniej w danym czasie.Mein Wochenende - wypracowanie po niemiecku w czasie przeszłym Perfekt.. Jest moją pasją i miłością, która rozkwitła już w szkole podstawowej.Perfekt - tak nazywa się czas, dzięki któremu można powiedzieć coś w przeszłości.. 1.Wczoraj sprzątałam swój pokój.Przykłady użycia - "w wakacje" po niemiecku Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.. Zdania mają byc w czasie Perfekt (przeszłym).. Pojechaliśmy tam autem.. Na przykład - Jestem na wakacjach.. Jest moją pasją i miłością, która rozkwitła już w szkole podstawowej.Zobacz algorytmicznie wygenerowane tłumaczenia.Witam mam do mapisania list po niemiecku w czasie przeszłym: Spędziłam wakacje nad morzem z rodzina.. 2… Czytaj więcej.. W domu odpoczywałam.. PROSZE O POMOC!. Morze było spokojne i zimne.Witam.. Przykłady użycia - "wakacje" po niemiecku.Moje wakacje były naprawdę wspaniałe.. Tylko na zadanie.pl - bez żadnych opłat.Czas przeszły Perfekt jest zaprzeczeniem Präteritum.. Jest to czas dokonany.. W tym roku miałem okazje z moimi rodzicami zwiedzić Turcję.. Wypracowanie jest na poziomie gimnazjum, może być pomocne jako podsumowanie tematu o czasie przeszłym Perfekt..

Przykład opisu ostatnich wakacji po niemiecku.

Najlepiej żeby było o tym że spędziłem wakacje w domu.Napisz 10 zdań po niemiecku jak spędziłeś wakacje w czasie przeszłym PERFEKT !. W czasie wakacji letnich Joost pracuje na pełen etat w swoim rodzinnym mieście.. Przykładowy opis wakacji w języku niemieckim.Potrzebuję opis wakacji po niemiecku w czasie perfekt.. pod koniec wakacji czesto jezdzilam nad jezioro.. Po obiedzie spotykam się z przyjaciółmi.. Widać tutaj ewidentny skutek.wakacje - opis wakacji, jak spędziłem -łam wakacje .. Czas spędziłam bardzo aktywnie.. Natychmiastowa odpowiedź na Twoje pytanie.Zadanie: 10 zdan po niemiecku otym jak spendziłem wakacje u babci help w czsie perfekt Rozwiązanie: 1 der erste monat des ferien zu hause verbracht 2 ich traf mich mit freunden 3 ich lasOpis wakacji po niemiecku - wzór z tłumaczeniem.. Po południu poszłam do domu.. Opis jest z życia wzięty, a konkretnie życia mojego i Fabiana Jak widzisz stosuję raz czas Präteritum, raz Perfekt, odnosząc się do przeszłości.. Wzbiliśmy się w powietrze i mogliśmy oglądać coraz mniejszą ziemię.. 2 Co jakiś czas z rodzicami jeździłam na rowerze Manchmal bin ich mit meinen .W 5-6 zdaniach po niemiecku napisz jak spędziłeś ubiegłe wakacje (czas przeszły - Perfekt).. Zjadłam obiad.. Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail.. spedzilam tam milo czas.. Chciałabym, abyście pomogli mi opisać wakacje po niemiecku w czasie przeszłym PERFERCT.. 25 kwietnia 2010 Odsłon: 24 924 3 komentarze.. Tworząc zdanie w czasie Perfekt musimy użyć czasownika posiłkowego haben lub sein oraz imiesłowa czasu przeszłego (Partizip II)Po zajeciach wracam o domu.. Spędziliśmy tam dwa tygodnie..