Opisz jeden dzień z wakacji po niemiecku

Pobierz

Dużo spacerowaliśmy, graliśmy w siatkówkę.. Było bardzo wesoło.. Przydatność 80% Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i słownictwo.Będziesz w stanie bez żadnych problemów stworzyć samodzielnie opis dnia po niemiecku w czasie przeszłym.Jeden dzień z wakacji.. Pomagałem w ogrodzie wtorek 1.Bardzo ważne.. Wo verbringst du deine Sommerferien am liebsten?Przydatność 80% Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie .DAM NAJ!. Oczywiście nie ja.. In der Schule habe ich viel gelernt .Zadanie: opisz swój dzień po niemiecku w czasie perfekt 16 Rozwiązanie: ich stehe um 6 30 uhr auf wstaję o 6 30 ich wasche mich myję się ich bin in die schulePrzydatność 80% Opisz swój jeden dzień po niemiecku i w czasie przeszłym (Perfekt) -tłumaczenie i słownictwo.. Oczywiście nie ja.. Pogoda była bardzo dobra.. Kempingi może niebyły najładniejsze, ale komu by to przeszkadzało.. Wstałem o 7;00 i zrobiłem śniadanie 2.. JULA116 JULA116 04.09.2012 Polski Szkoła podstawowa rozwiązane Opisz krótko jeden dzień z wakacji .. i żeby było ciekawie) muszę dużo tego napis… Natychmiastowa odpowiedź na Twoje pytanie.Opisz jeden dzień z wakacji po niemiecku.. Oczywiście nie ja.. 2011-02-08 22:37:19; Opisz swój dzień w szkole po niemiecku.. Danach habe ich Zhne geputzt und mich angezogen.Znajdź odpowiedź na Twoje pytanie o opisz swój dzień z życia codziennego po niemiecku min 10 zdań julkakaczla julkakaczla 18.05.2017Kliknij tutaj, aby dostać odpowiedź na pytanie ️ opisz jeden dzien z wakacji w formie dzieniczka Kamila7890 Kamila7890 09.09.2013 Polski Szkoła podstawowa rozwiązane Opisz jeden dzien z wakacji w formie dzieniczka 2 .Opisz swój ulubiony dzień tygodni po angielsku 2011-10-12 21:19:17 Opisz swój dzień po angielsku kl 4 2012-04-12 18:16:08 Opisz po angielsku pamiatke z wakacji z tłumaczeniem 2014-09-06 21:02:37Z domu wychodzę o godz.7 i idę na przystanek autobusowy.opisz jeden dzień z wakacji po angielsku 2010-09-06 17:42:09 Opisz swój dzień po angielsku kl 4 2012-04-12 18:16:08 Opisz po Angielsku w 10 zdaniach najbardziej szalony dzień w życiu 2011-10-05 07:36:31Najbardziej udany dzień wakacji.Opublikowany in category Język niemiecki, 14.09.2020 >> Opisz jeden dzień z życia Frau Torwart..

...Jeden dzień z wakacji.

Poszedłem do łazienki i wziąłem prysznic 3.. Każde zdanie ma zawierac 7 zdań.. Podróż minęła na rozmowach i wygłupach .Pierwszy dzień był męczący, bo wszyscy byli wykończeni podróżą.. od Julasycz 06.09.2016Przykład opisu wakacji po niemiecku z tłumaczeniem Opis wakacji po niemiecku - wzór.. Nocowaliśmy w hotelu.. Podróż minęła na rozmowach i wygłupach .Pierwszy dzień był męczący, bo wszyscy byli wykończeni podróżą.. Kempingi może niebyły najładniejsze, ale komu by to przeszkadzało.Znajdź odpowiedź na Twoje pytanie o opisz krótko jeden dzień z wakacji .. Przydatność 70% Opis dnia w czasie perfekt.. Wcześniej jednak zabraliśmy ze sobą: apteczkę,kanapki,picie,mape oraz kąpas.. 2015-04-28 18:28:18; Opisz dzień jakiegoś sportowca po Niemiecku (10zdań 1 kl. gimnazjum) 2016-03-06 13:53 .Najlepiej z tego rocznych wakacji zapamiętalam jeden dzień.. Grałem w karty z siostrą 5.. Machaliśmy przez szybę dzieciom w innych pojazdach, opowiadaliśmy kawały, aż w końcu dotarliśmy na miejsce.Jeden dzień z wakacji.. W dzień pływalismy , opalalismy sie a wieczorem chodzilismy do baru .Przykład opisu dnia po niemiecku z tłumaczeniem Opis dnia po niemiecku - wzór..

Opisz jeden dzień z wakacji po niemiecku (żeby było coś tam akcji.

Podczas drogi do pięknego miasta siedziałam ze znajomymi na ostatnich miejscach autobusu.. Kempingi może niebyły najładniejsze, ale komu by to przeszkadzało.. Dopytaj ; Obserwuj Zgłoś nadużycie!. Dodatkowe oznaczenie "Sprawdzona treść" wskazuje, .Opisz swój dzień po Niemiecku.. Skosiłem trawe w ogrodzie 6 Umyłem samochód taty 7.. Stołówka jest niedaleko, a.Podczas tworzenia tekstu, w którym stworzysz opis pt. Mój dzień po niemiecku, przećwiczysz słówka i zwroty, a także poznasz najważniejsze czynności po niemiecku, który każdy wykonuje podczas standardowego dnia.. Pojechaliśmy tam autem.. Stołówka jest niedaleko, a. poleca 82 %.. :D 2010-05-04 19:35:27; Opisz swój dzień po niemiecku w 20 zdaniach !. Z góry dziękuje ;) Poniedziałek 1.. Byłam wtedy na wycieczce w Wiedniu.. W miarę krótkie w czasie przeszłym.. Szalałam prawie cały dzień.. Podróż minęła na rozmowach i wygłupach .Pierwszy dzień był męczący, bo wszyscy byli wykończeni podróżą.. Chodząc taknapotkaliśmy dużo zwierząt.Dzień z wakacji, który szczególnie zapamiętałam to 29 lipiec.. poleca 85% 796 głosów.. Najlepiej przetłumaczenie tego : W te wakacje byłam z rodziną w górach.. Kiedy spędzałam wakacje w górach.. Tego dnia zaraz po śniadaniu wybrałam się z rodzicami na wyprawę po górach.. 30 sie 2011.Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt..

Język polski.Opis miasta po niemiecku - wzór.

Filmy.. Treść.. Szalałam prawie cały dzień.. Spędziliśmy tam dwa tygodnie.. Na poczatku wakacji wyjechałem z kolegami nad jezioro.. POMOCY !. Pogoda była słoneczna.. Zgodnie z misją, Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby dostarczać rzetelne i sprawdzone treści edukacyjne.. Gdy wróciłam pojechałam odwiedzić moją siostrę.Wakacje spędziłem bardzo fajnie.. Jeździłem na rowerze po lesie 4..